miércoles, 20 de abril de 2016

Solo serán cien palabras

Ilustració per un text de Narranacion.
El text és realment molt conceptual, té molt simbolisme.
Li vaig donar moltes voltes, al principi vaig fer una il·lustració composta de varis estils, que pretenia ser un collage d’elements diversos.
Aleshores una bona amiga em va fer veure que no hi anava bé per a un text tal poètic.


Aleshores li vaig donar encara més voltes, i al últim moment, i en 2 hores només, vaig fer aquesta altra, que ha estat la definitiva:

I aquí us deixo el text, gaudiu-lo perquè és maquíssim:

Serán solo cien palabras.
Aleatorias, sin rima ni concordancia. Sin métrica ni sentido. Sin música, ni olor, ni sabor. No sentirán nada y expresarán menos. No serán las escogidas y no estarán ordenadas. Serán cien palabras que no tendrán sentimientos, huérfanas de aprecio y sin manos con las que agarrarse entre ellas. Sin corazón que sienta por sus compañeras y abandonadas a sufrir, creyéndose solas en oraciones desiertas. Las escribiré pensando en nosotros y al leerlas entenderemos lo lejos que estamos, mientras nos miramos. Mientras nos tocamos. Conoceremos por fin el motivo por el que me fui, pese a estar aún a tu lado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario